Reagiranja i isprike

OBJAVA ISPRAVKA NETOČNE INFORMACIJE

Sudska nagodba - Isprika

U potpunosti prenosimo ispriku prema dopisu odvjetničke kuće, koji se nalazi u prilogu ovoga teksta.
REAGIRANJE TIN KOVAČIĆA

Nemam veze sa objavom snimke na portalu Dnevno.hr

Na našu email adresu stiglo je reagiranje HTV-ovog novinara Tina Kovačića kojim demantira bilo kakvu povezanost s objavom snimke na portalu Dnevno.hr.
REAGIRANJA

Reagiranje Ivice Vrkića

Ivan Vrkić demantira tekst objavljen na portalu Republika.eu 7. listopada 2013. godine pod naslovom „Vrkić, koji izbjegava suradnju s Glasom Slavonije, „natjerao“ je „Glas“ da seli svoje sjedište u druge općine ili gradove Slavonije i Baranje!?“
ZAHTJEV ZA ISPRAVAK, ODNOSNO ISPRIKU

Reagiranje Saše Lamze

Sanacijski upravitelj KBC Osijek Saša Lamza zatražio je od uredništva portala Republika.eu objavu po njegovim tvrdnjama neistinitih izjava i tvrdnji te ispriku. Kako bi čitatelji portala bili što upućeniji u zbivanja reagiranje Saše Lamze donosimo u cijelosti.
ISPRAVAK

Radeljić kaže da gradom ne upravlja tzv. "čepinska mafija" preko njega!

Mate Radeljić reagira na tekst „Tzv „Čepinska mafija“ koja upravlja gradom iz „sjene", preko Mate Radeljića krenula u rat s medijima koji joj nisu pod kontrolom“. Radeljić: Neistinita je tvrdnja da tzv. „Čepinska mafija“ preko mene iz „sjene“ upravlja gradom.
ISPRAVAK INFORMACIJE

Priopćenje Ravnateljstva KBC Osijek

Ravnateljsko kliničkog bolničkog centra Osijek, sukladno Zakonu o medijima, zatražilo je od portala Republika.eu (tekst preuzet sa portala Dnevno.hr) ispravak teksta objavljenog 23.srpnja 2013. pod naslovom: "Suprugu SDP-ove Biljane Borzan i njegovim "pajdašima" donacije od 321.000 kuna! Korupcija u zdravstvu, a USKOK šuti?". Priopćenje donosimo u cijelosti.