Reagiranja i isprike

REAGIRANJA I ISPRIKE

Ured državne uprave tvrdnje ZPH o obitelji Molnar odbacio kao netočne i neutemeljene

Ured državne uprave u Osječko-baranjskoj županiji (UDU OBŽ) odbacio je tvrdnje Zajednice povratnika Hrvatske (ZPH), koja je 30. ožujka na konferenciji za novinare najavila kako će od ministra uprave Ivana Kovačića zatražiti smjenjivanje predstojnice tog ureda Andrijane Ćelap i uvođenje reda u lokalnim uredima državne uprave zbog, kako su tada naveli, višegodišnjeg nerješavanja stambenog zbrinjavanja obitelji Molnar iz baranjskog mjesta Duboševice.
BRODOGRAĐEVNA INDUSTRIJA SPLIT d.d.

Ispravak objavljenih informacija

U svrhu istinitog informiranja javnosti i zaštite ugleda i interesa Brodograđevne industrije Split d.d. tražimo objavu ispravka netočnih navoda objavljenih 12. svibnja 2016. godine na internetskom portalu Republika.eu, pod naslovom "Petrina traži kaznene prijave za Brodosplit, kao i poništenje privatizacije", u kojem nezavisni saborski zastupnik Stipe Petrina na sjednici Sabora RH od 12.05.2016. traži poništenje privatizacije i kaznene prijave za Brodosplit.
DEMANTIJ FONDA ZA ZAŠTITU OKOLIŠA I ENERGETSKU UČINKOVITOST

Sredstva Fonda za sanaciju omiških stijena ne troše se nenamjenski

Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost dematirao je izjavu Mirele Holy u emisiji Veto Sanjina Španovića kako se sredstva Fonda za sanaciju omiških stijena troše nenanmjenski. Priopćenje prenosimo u cjelosti.
OXONIA j.d.o.o

ISPRAVAK tvrdnji Josipa Kompanovića

Sukladno odredbi čl. 40 zakona o medijima (NN br. 59/04, 84/11, 81/13) Oxonia j.d.o.o.o po ponomoćniku Odvjetničko društvo Krsnik i partneri zatražila je ispravak netočnih informacija objavljenih na portalu Republika.eu 9.1.2016. u članku naslova "državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje diskriminira Hrvate čiji su domovi uništeni"
REAGIRANJA I ISPRIKE

Sudska nagodba - Isprika

Tuženik Kanal 031 d.o.o. ispričava se za neugodnosti koje je KBC Osijek pretrpio zbog objave članka na Internet portalu Republika.eu dana 23. srpnja 2013. naslovljen "Suprugu SDP-ove Biljane Borzan i njegovim "pajdašima" donacije od 321.000 kn! Korupcija u zdravstvu, a USKOK šuti?"
ISPRIKA

Ispričavamo se Mati Radeljiću što smo ga doveli u vezu s mafijom

Tužba Mate Radeljića protiv portala Republika.eu završila je sudskom nagodbom, jer se opunomoćenik tvrtke Kanala 031 izdavača portala Republika.eu, ispričao tužitelju Mati Radeljiću.